Voorbereidingen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marloes de Graauw / Neeltje Kuijs - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marloes de Graauw / Neeltje Kuijs - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen...

Door: Neeltje

Blijf op de hoogte en volg Marloes de Graauw /

05 Augustus 2011 | Nederland, Nijmegen

Om alvast een beetje cultuur te snuiven zijn we naar de Pasar Malam in Den Haag geweest! --> zie de foto's! (hierop zijn ook de 2 andere meiden te zien met wie we het co-schap gaan lopen (Vicky en Iris).

• 05 Augustus 2011 - 08:38

Esther:

Jeuh! Ik ben de eerste op jullie site ;)
    Kan ik jullie meteen KEI VEEEEEEL plezier wensen en maak er een geweldig avontuur van. Zal veel aan jullie denken, maar neem het boontje maar mee voor de extra zekerheid ;)

Dikke knuffel

• 05 Augustus 2011 - 09:44

Inge:

Lieve meiden,

Heeeeel veel plezier in Indonesie! Geniet ervan en doe de groetjes aan Vicky en Iris!

Liefs, Inge

• 05 Augustus 2011 - 15:22

Jos:

Veel plezier dames! Ik hoop dat jullie net zoveel of nóg meer plezier gaan hebben als ik :)

Groetjes uit Techiman

• 05 Augustus 2011 - 18:03

Tante Toos:

Prachtigge foto.s
    Wat het bord ligt ziet er heerlijk uit. mag mij voor zetten ,
    jullie komen in een prachtig land te recht

• 05 Augustus 2011 - 19:54

Fam Jochems:

Het is nu echt aftellen, nog een paar nachtjes en dan....... 22 uur in het vliegtuig en dan..... We zullen aan jullie denken. Goede reis!!!!
    Liefs de Jochempjes

• 06 Augustus 2011 - 11:34

Iris:

Hier zijn onze voorbereidingen goed op te zien!
    Tot volgende week?!
    Sampai Jumpa di Indonesia!

• 07 Augustus 2011 - 11:30

De Marlisa's:

Goede reis morgen! Een vooral heel veel plezier! We gaan jullie volgen!

liefs van de Marlisa's

• 08 Augustus 2011 - 10:46

Nicole Eshuis:

HOi Neeltje,

We wensen je vanuit Lemelerveld heel veel plezier in Indonesie. Een knuffel en een groet ook van Laura en Wessel.....

groet Nicole en Erwin

• 08 Augustus 2011 - 16:19

Ome Peter(marloes):

nou meiden
    Als jullie dit lezen zit de trip er al op.
    Wij wensen jullie eel eel veul leut.
    groeten vanuit een koud Roosendaal
    nonkel peer

• 09 Augustus 2011 - 16:15

Anneleen:

Hallo dames!
    De vlucht zit er op en jullie waren al in jullie hostel aangekomen?? Nu lekker je bedje in. Het leven als backpacker gaat beginnen.. Spullen tas in, tas uit, opnieuw rangschikken en verder reizen. We kijken al uit naar jullie eerste reisverslag vanuit Indonesië! Groetjes je kleine nichtje

• 09 Augustus 2011 - 16:29

Tante Marianne:

hoi lieve meiden,
    de reis zit erop. leuk hostel? Morgen begint het grote avondtuur. Nou veel plezier goed eten en goed uitkijken daar. We houden jullie reisverslagen in de gaten Liefs tante Fief

• 09 Augustus 2011 - 17:48

Kefke:

Koel! Ben benieuwd wat jullie daar allemaal gaan zien en meemaken!
    xx

Marloes de Graauw /

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen in ons dagboek. Hier gaan wij heel veel verhaaltjes en foto's zetten, zodat ook jullie in het koude kikkerlandje kunnen zien hoe leuk wij het hebben in Indonesie! Wij vinden het heel spannend, vlinders in de buik, tranen achter te ogen, maar zijn vooral erg benieuwd hoe het er daar in Indonesie in het echt uitziet! Heel veel liefs, Marloes en Neeltje Tip: Als je iedere keer een mail wilt krijgen wanneer wij een nieuw stukje geschreven hebben, meld je dan links in het kader aan voor onze nieuwsbrief met je e-mailadres!

Actief sinds 04 Aug. 2011